רמה גבוהה יותר של מעורבות בתהליך מציאת עבודה היא סקירת המשרות המפורסמות. כיום פחתו בהרבה לוחות הדרושים המודפסים בעיתונות ובמקומונים ואת מקומם תפסו לוחות דיגיטליים באתרי הדרושים (גוב'מאסטר, דרושים, אולג'ובס). לוחות אלה מתעדכנים תדיר, מצוידים במנועי חיפוש המאפשרים חיפוש משרות ממוקד, הפוטר אותנו מלעבור על הרבה משרות לא רלוונטיות. הם ידידותיים גם למפרסמים, כך שמגוון ההצעות בהם גדול מאד.
ישנם אתרי דרושים המתמחים בתחומי תעסוקה מסוימים כגון הייטק או משרות חברתיות. לדוגמה, אתרי דרושים של מועצות אזוריות, מרכזי צעירים, מרכזי מפתח, אתר לשכת התעסוקה. דוגמאות לאתרים בתחומי תעסוקה מסויימים: אתר שתיל, דיאלוג, מדולה וכו'. בעת ההרשמה לאתר, נדרש, בנוסף למסירת פרטים לגבי סוג המשרות המבוקשות, להעלות את קורות החיים שלנו על מנת שנוכל להגיש מועמדות לכל משרה שתעניין אותנו. ניתן גם להוריד לטלפון אפליקציות של אתרי חיפוש רבים, כדי לאפשר חיפוש נח יותר מכל מקום בו אתם נמצאים.
בנוסף, הרבה אתרים של חברות גדולות או ארגונים מפרסמים משרות פנויות באתרי החברה.
למרות שחיפוש בערוצים אלה חושף אותנו רק למשרות המפורסמות, המגוון גדול וגם לאחר סינון, עדיין נדרש לבחון מספר רב של משרות.